سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو الحق

 

 
    حکیمانه حکایت نیایش

سایر وب  نامه ها

 

چشمها، پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]

مشق هفتم:به خود مهر بورزیمپنج شنبه 87 مرداد 31 - ساعت 6:0 صبحنویسنده: یا حق

مشق هفتم:به خود مهر بورزیم

هر روز درست اولین لحظاتی که از خواب بیدار می شوید جلوی آیینه رفته با خدا سخن بگویید: خدای

بزرگ ترا شکر می گویم که مرا خلیفه و جانشین خود قرار دادی ترا سپاس می گویم که مرا

اینچنین زیبا خلق کردی زمین و آسمان و هر چه در آن است را مسخرم قرار دادی نعمت کتاب

و رسول و نامهای مبارکت را ارزانی داشتی آبرویم دادی سلامتم نگاه داشتی و ......

از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش بدر آید. به خود نگاه کنید و بگویید: خودم را دوست

دارم که خدا اینگونه خلقم کرده است .خود را دو ست میدارم که خدا مرا اینطور استادانه آفرید

خود را دوست میدارم که آیینه او بر روی زمینم. خود را دوست میدارم که خدا را در خود و با

خود احساس میکنم.

از شرایط زندگی گله نکنید . اگر شرایط زندگی تان را دوست نمی دارید برای بهبود آن تلاش کنید از خدا

طلب کنید که اگر به صلاح ماست آن وضع را تغییر دهداما گله نکنید شکر گذار و تسلیم اراده او باشید

که او از ما بر ما عاشق ترست .هیچ عاشق سخن سخت به معشوقه نگفت. خدا بد نمی دهد این ماییم

که بد می بینیم.

هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست    ورنه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست


شنبه 103 اردیبهشت 8

برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.

d خانه c

 RSS 
 Atom 

d شناسنامه c

d ایمیل c

کل بازدیدها:33671
بازدید امروز:3
بازدید دیروز:7


درباره خودم

هو الحق
یا حق
خدایا دردمندم...روحم از شدت درد می سوزد، قلبم می جوشد،احساسم شعله می کشد و بند بند وجودم از شدت درد صیحه می زند... خسته شده ام، پیر شده ام، دلشکسته ام، نا امیدم، دیگر آرزویی ندارم... احساس می کنم که این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می کنم، فقط می خواهم با خدای خودم تنها باشم... خدایا دلم برایت تنگ است... من دیگر کاری برای انجام دادن ندارم، گلها را آب داده ام ، چمدانم را هم بسته ام...


لوگوی وبلاگ


وضعیت من در یاهو

آوای آشنا



شنبه 103 اردیبهشت 8
برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.

d خانه c

 RSS 
 Atom 

d شناسنامه c

d ایمیل c

کل بازدیدها:33671
بازدید امروز:3
بازدید دیروز:7


درباره خودم

هو الحق
یا حق
خدایا دردمندم...روحم از شدت درد می سوزد، قلبم می جوشد،احساسم شعله می کشد و بند بند وجودم از شدت درد صیحه می زند... خسته شده ام، پیر شده ام، دلشکسته ام، نا امیدم، دیگر آرزویی ندارم... احساس می کنم که این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می کنم، فقط می خواهم با خدای خودم تنها باشم... خدایا دلم برایت تنگ است... من دیگر کاری برای انجام دادن ندارم، گلها را آب داده ام ، چمدانم را هم بسته ام...


لوگوی وبلاگ


وضعیت من در یاهو

آوای آشنا