سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو الحق

 

 
    حکیمانه حکایت نیایش

سایر وب  نامه ها

 

خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

درس پنجم:الرحمن(بخشنده)سه شنبه 87 مرداد 29 - ساعت 7:0 صبحنویسنده: یا حق

درس پنجم:الرحمن(بخشنده)

قدم چهارم وپنجم بسم الله الرحمن الرحیم در واژه الرحمن نهفته است.درگام چهارم ازبخشش خود آغاز

می کنیم. در آغاز از خود شروع کنید هر آنچه انجام داده اید هر آنچه که سالها بخاطرشان خود را ملالت و

سرزنش کرده اید .همین الان خود را ببخشید .طلب استغفار کنید زیرا اشتباه و خطا جزء لاینفک زندگی

انسان است. همه ما خطا می کنیم همه ما مرتکب اشتباه می شویم.خطا می کنیم تا بیا موزیم.اگر

طالب بخشش خدا هستید در ابتدا باید خود را ببخشید.مهم نیست چه کرده اید که خداوند راه را برای

بازگشت و تعالی همواره باز گذارده است.طلب استغفار کنید توبه کنید و باز گردید.ایمان بیاورید که اگر

با همه وجود توبه کنید بخشیده خواهید شد و توبه یعنی بازگشتی بی بازگشت.خداوند بر شما

عاشق است خداوند در انتظار شماست او متعالی ترین عشق بی بدیل است خود را ببخشید که خدا

بسیار توبه پذیر و مهربان است. خدایا مرا بخاطر همه گناهانم ببخش و بیامرز که انسانم و خطا کار که

تو بخشنده ای و پوزش پذیر خدایا می خواهم به نزدت باز گردم تو خود می دا نی که چه اندازه به مهر و

بخششت نیازمندم. خداوندا به من توان بده تا خودم نیز از خود بگذرم در این لحظه به همه گناهان و

خطا هایم اعتراف می کنم و خودم را می بخشم از تو نیز عا جزانه می خواهم هم اکنون مرا ببخشی

و از خطا هایم در گذری ای مهربان ترین مهربانان. آمین یا رب العالمین.


شنبه 103 اردیبهشت 8

برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.

d خانه c

 RSS 
 Atom 

d شناسنامه c

d ایمیل c

کل بازدیدها:33683
بازدید امروز:15
بازدید دیروز:7


درباره خودم

هو الحق
یا حق
خدایا دردمندم...روحم از شدت درد می سوزد، قلبم می جوشد،احساسم شعله می کشد و بند بند وجودم از شدت درد صیحه می زند... خسته شده ام، پیر شده ام، دلشکسته ام، نا امیدم، دیگر آرزویی ندارم... احساس می کنم که این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می کنم، فقط می خواهم با خدای خودم تنها باشم... خدایا دلم برایت تنگ است... من دیگر کاری برای انجام دادن ندارم، گلها را آب داده ام ، چمدانم را هم بسته ام...


لوگوی وبلاگ


وضعیت من در یاهو

آوای آشنا



شنبه 103 اردیبهشت 8
برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.

d خانه c

 RSS 
 Atom 

d شناسنامه c

d ایمیل c

کل بازدیدها:33683
بازدید امروز:15
بازدید دیروز:7


درباره خودم

هو الحق
یا حق
خدایا دردمندم...روحم از شدت درد می سوزد، قلبم می جوشد،احساسم شعله می کشد و بند بند وجودم از شدت درد صیحه می زند... خسته شده ام، پیر شده ام، دلشکسته ام، نا امیدم، دیگر آرزویی ندارم... احساس می کنم که این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می کنم، فقط می خواهم با خدای خودم تنها باشم... خدایا دلم برایت تنگ است... من دیگر کاری برای انجام دادن ندارم، گلها را آب داده ام ، چمدانم را هم بسته ام...


لوگوی وبلاگ


وضعیت من در یاهو

آوای آشنا